محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

عطر سیب

*ختنه ی گل پسر*

1392/4/8 12:59
نویسنده : محدثه
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comمحمدپارسا قبل از ختنه:محمدپارسا در حین ختنه:محمدپارسا بعد از ختنه:

 

 

آخییییی...پسرم خبر نداره میخوایم ختنه ش کنیم....

آخییی... پسرم خبر نداره می خوایم ختنه ش کنیمناراحت

امروز 4ام خرداد ساعت 11 صبح نوبت گرفته بودیم محمدپارسا رو ببریم دکتر واسه ختنه...

با اینکه میدونستم هرچی زودتر این کار انجام بشه کمتر اذیت میشه ولی بازم دلم آروم و قرار نداشت، طاقت گریه شو نداشتم.. وقتی رفتیم پیش دکتر 4تا نی نی دیگه هم بعد از ما اومده بودن واسه ختنه...اما محمدپارسای من اولین نفر بود... بیشتر از این دلم میسوخت که خیلی آروم خوابیده بود حتی وقتی گذاشتمش رو تخت جراحی هم بیدار نشد... دکتر که اومد همه رو از اتاق بیرون کرد...

خیلی نگرانش بودیم من و بابا محسن و مامان جون بیرون منتظر بودیم و براش آیه الکرسی و چهارقل میخوندیم... یه دفعه چنان صدای گریه ش اومد که اشکم در اومد... دلم براش کباب شد...

دکتر که از اتاق اومد بیرون گفت یه ربع دیگه بیاریدش ببینم، واسه همین ما هم رفتیم نماز خونه ی درمونگاه جایی که خاطرات کلاس ورزش دوران بارداریم برام تداعی شد... اونجا نشستیم یه کم بهش شیر دادم تا آروم گرفت... قربونش بشم قشنگ اشکش اومده بود...

بلاخره اون روز گذشت و شکر خدا خیلی طول نکشید که کاملا خوب شد...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه زهرا
8 تیر 92 0:54
الهی بمیرم درد کشیدی خاله بجاش مرد شد ی خاله جونی ؟؟؟
سلام خانمی روزتون بخیر دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com
خرجش 16 تومنه...
رای میدین؟؟؟؟؟
خبرم کنید!!
رای دادم

در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن


عرفان خان و مامان زهره
8 تیر 92 1:49
محدثه جون سلام ... مادر شدنت مبارک عزیزم

محمدپارسای عزیزم تولدت مبارک

بهترینهارو براتون آرزو میکنم ... ما دوست داریم با شما دوست بشیم و لینکمون کنید ... باشه ؟؟؟


منم دوست دارم دوست بشم باشه،فقط تازه واردم چطوری باید لینک کنم؟
علی خوشتیپ
8 تیر 92 13:54
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان علی خوشتیپ
8 تیر 92 13:55
الهی چقدر نازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عطر سیب می باشد